AGROTURYSTYKA SIÓDMY LAS

Siódmy Las

Majówka zbliża się niubłaganie, z tej okazji postanowiłam w końcu pokazać Wam Siódmy Las – przepięknie położoną w  Kazimierskim Parku Krajobrazowym agroturystykę, w której spędziłam zeszłoroczny początek maja.

Wraz z przyjaciółką wybrałyśmy się na tygodniowy wyjazd jogowy z Yoga Republic. Zajęcia 3 x dziennie z Agnieszką Passendorfer, dieta wegetariańska, zero internetu i dużo świeżego powietrza. Nie ukrywam, że miałam pewne obawy czy wytrzymamy grzecznie cały tydzień bez skuchy. Bez podjadania i ucieczki do cywilizacji ? W końcu obydwie jesteśmy zwierzętami miejskimi:-)

Agroturystyka jest śliczna. To miejsce ukryte wśród lasów i wąwozów z pięknymi drewniano – kamiennymi domami. W obrębie ośrodka jest 5 domków.  Każdy inny, każdy wyjątkowy. Zachwycają rustykalnym wystrojem i wspaniałą ręcznie haftowaną pościelą. Spało nam się cudownie! A był to jeden z naszych celów – wyspanie się za wszystkie czasy 🙂

Brak bodźców świata zewnętrznego, ćwiczenia od 7 rano 3 x dziennie, spowodowały, że chodziłyśmy spać z kurami i z nimi wstawałyśmy. Budziłyśmy się rześkie i głodne. I tu jedyny minus naszego turnusu – jedzenie. Nie jestem mięsożerna, więc dietę wege przyjęłam z ulgą i nieukrywaną radością. Niestety, oprócz pysznych surówek i sałat lunche i kolacje były dla mnie zbyt ciężkie. Za dużo smażonych, niedoprawionych dań. Surówki inapary ziołowe za to zaspokajały nasz głód i pragnienie zielonych liści na wiosnę 🙂

Podsumowując: bawiłyśmy się wspaniale, przeczytałyśmy po 3 książki, poznałyśmy fajne dziewczyny,  nie opuszczałyśmy zajęć (no dobra, uciekałam z medytacji). Schudłyśmy i oczyściłyśmy się na wiosnę. Byłyśmy wyspane, szczęśliwe i zaopiekowane przez Siódmy Las. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że to wyjątkowe i urocze siedliskio położone w niezwykle bogatym i płodnym rejonie. Wokół znajdziecie wielu rzemieślników, małych producentów – wskazane wycieczki piesze lub rowerowe. Nacieszycie się pięknem przyrody. A po ręcznie robioną, wyjątkową ceramikę zawsze możecie wybrać się do Kazimierza Dolnego do Sensual Studio. W końcu z wakacji trzeba przywozić pamiątki!